گیتی پسندی ها

(فعالان فرهنگی گیتی پسند اصفهان)

گیتی پسندی ها

(فعالان فرهنگی گیتی پسند اصفهان)

خدیا با عشق تو همه چیز ممکن است

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

با تو همه چیز عالی ست !
با عشق تو همه چیز ممکن ست !
خدای خوبم !
بزرگوار مهربانم !
خودم را به دست تو می سپارم !
و بهترین ها را ... شادی ها را ... تنها از تو می خواهم .
من از همه چیز آزاد شده ام !
ذهنم خالی شده ست ...
خالی از هر تب و تابم ...
قلبم فقط به امید مهر تو می تپد خدای من !
تو بر همه لحظه های زندگی ام سایه افکنده ای ...
پس از چه در هراس باشم ؟! ...
پس از چه روی بی تاب و بی قرار باشم ؟! ...
تویی که ! ... آرامشی ژرف را این روزها به من عطا کردی ! ...
خدای من !
بود و نبودم تویی نازنین !
هست و نیستم تویی مهربانا !
عشق و امیدم تویی جانا !
مگذار سنگینی سبکترین خاطره ها مرا در بند کشند !
خدای من ... همه هستی ام ... همه امیدم ... همه تکیه گاهم !
مرا هدایتم کن !
مگذار ............. مگذار ................... مگذار !......... روحم خسته شود .
مگذار ... مگذار ............. مگذار ! ... بهترین لحظاتم به بی تابی های پوچ بگذرد .
خدای من .....خدای من .......خدای مهربانم .......
روحم را با ناب ترین هدیه ها .... با ناب ترین بهترین ها ... اعتلا ببخش .
خدای مهربانم ... همیشه چشم براه مهر و بزرگی و لطف بی حد و حسابت هستم .
بر من رحم کن .
بر بنده ای که غیر از تو هیچ امید ... و تکیه گاهی ندارد .
می دانم که تو ارحم الراحمینی .
رحم کن بر من که نیازم مهر توست.

۹۴/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد باقر شموسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی